Erfaring med Cannon Unitroll
Fra : Sune

Dato : 25-07-06 08:21

Har nogen her erfaring med Cannon Unitroll ?

Den ene forhandler siger at det ikke holder, reservedelene ikke kan skaffes
og er alt for dyre. Han mener jeg hellere skulle køre en Scotty.

En anden forhandler siger, at det er noget sludder. Hvad skal jeg tro på ?

Vh Sune

Fra : 7c

Dato : 25-07-06 14:31

"Sune" <formel999@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> En anden forhandler siger, at det er noget sludder. Hvad skal jeg tro på ?

Med flere års erfaring kan jeg kun råde dig til at købe Canons Unitroll. Den
kan ikke slides op og du får aldrig problemer.
Jeg kender mange med Unitroll og har aldrig hørt noget dårligt.

Vh.
Søren C.
www.detgulerev.dk

Fra : Jens Bruun

Dato : 26-07-06 13:52

In news:44c5c670$0$2083$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk,
Sune <formel999@hotmail.com> wrote:

> Har nogen her erfaring med Cannon Unitroll ?

Massevis.

> En anden forhandler siger, at det er noget sludder. Hvad skal jeg tro
> på ?

Cannon Unitroll er et fremragende, robust produkt. Der er nogle sliddele,
der går i stykker nu og da, men sådan er det jo. Jeg har desuden oplevet, at
grebet omkring selve armen har flækket efter mange års hårdt brug med
laksefiskeri på Bornholm, men det er vel at forvente. Du får ingen problemer
med at skaffe reservedele.

Generelt skal du være forsigtig med forhandlere, der sviner produkter til.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Sune

Dato : 29-07-06 23:13

> [...]
>
> En anden forhandler siger, at det er noget sludder. Hvad skal jeg tro på ?

Tak for svarene. Jeg har idag købt et par brugte Canon Unitroll HP, som jeg
glæder til at montere i weekenden.
Nu skal jeg så til at lære at bruge dem.

Vh Sune