Avernæs saltvands put&take
Fra : Claus

Dato : 24-07-06 17:42

Jeg havde hørt om en saltvands put&take nede på Helnæs og var nede og gå en
tur rundt med kæresten her den anden dag. Jeg kan ikke rigtig finde ud af
hvad jeg synes om den. Jeg har ikke været i en put&take siden jeg var en
10 - 12 år, så jeg ved ikke rigtig hvad standarden er.

Jeg synes bare det lignede huller i landskabet (som var ret kønt egentligt)
med nogle udsatte fisk, men jeg kunne ikke rigtig se bundforholdene trods
poloroid solbriller.

Hvis en eller anden har lidt praktiske erfaringer derfra vil jeg gerne høre
om dem :)

Fra : Per, Odense

Dato : 25-07-06 00:22

I meddelelse: Xns980ABE3E53788Andersen@62.243.74.162
skrev Claus bl.a. (kan være lidt forkortet) :
> [...]
> bundforholdene trods poloroid solbriller.
>
> Hvis en eller anden har lidt praktiske erfaringer derfra vil jeg

Det er et par år siden jeg var der. Det var fine fisk og forholdene OK.
Det var ikke specielt let at fange noget - fiskene er rimeligt sky, måske
fordi søerne ikke er kæmpestore.

--
MVH Per, Odense