kysttur fra Hirtshals.
Fra : Thomas & Sanne

Dato : 24-07-06 10:48

Hej.
Jeg på tænker at tage min svigerindes knægt med på en kysttur fra Hirtshals,
han har kun fisket i put & take:-/

Bliver der fanget noget fra Hirtshals lige for tiden? Han skulle jo gerne
have en succes oplevelse med vildefisk.

Hilsen Thomas

Fra : Jens

Dato : 24-07-06 19:07

"Thomas & Sanne" <thomasb@johansen.tdcadsl.dk:)> skrev i en meddelelse
> [...]
> Hirtshals, han har kun fisket i put & take:-/
>
> Bliver der fanget noget fra Hirtshals lige for tiden? Han skulle jo gerne

Hej Thomas..
Der er MASSER af makrel!!
For en uge siden tog vi (2 voksne + 2 drenge) ca 400 makrel på et par
timer!!
Jens

Fra : Thomas & Sanne

Dato : 27-07-06 20:37

nu har vi været på en 4 timers kysttur...
vejret var helt kanon knægtet fangede en torsk på ca 2 kg, 1 makrel på 1
kg, jaa den var kæmpe, skipper troede det var en af de største der var
fanget fra den båd.
men turen gav for 2 mand.
3 pæne torsk alle over 1,5 kg.
27 makreller.