Sort molly 1 unge stadig tyk
Fra : Hansen

Dato : 23-07-06 21:05

Jeg har 4 sorte mollyer 1 han og 3 hunner. De 2 af hunnerne var tykke
da jeg købte dem for 3 uger siden og de er vokset meget siden. I
fredags opdagede jeg en unge på ca. 8-10 mm. Begge hunner er stadig
tykke og vokser stadig, er det normalt at der går flere dage mellem
fødslerne?

Venlig hilsen Hansen.

Fra : Bainz

Dato : 23-07-06 21:54

tror ikke det er mere ind den ene der har født men har en gang eller to
prøvet at en fisk er død under fødelsen af en eller anden grund. Men husk nu
at alle fisk ser unger som mad så det er ikke nemt at få unger til at blive
store hvis de går sammen med støre fisk.