Put & Take i østjylland med døgåbnet? Gern~
Fra : Kasper Hansen [8270]

Dato : 20-07-06 21:23

Mig og en kammerat vil gerne ud og fiske fra fredag aften til lørdag morgen.
Hvilke steder er anbefalelsesværdige? Vi plejer at fiske ved Harlev Put&Take
(Hedder det det?), men vi kunne godt tænke os at prøve noget andet... Hvis
ikke det kan blive i Østjylland, vil vi også gerne køre lidt efter det...
Det vigtigste er at vi må sidde der om natten.
Hvis der oven i købet var mulighed for at leje en form for hytte med lidt
lys og en vask, ville det være kanon - men det er ikke strengt nødvendigt.

Gode forslag modtages meget gerne.

/Kasper Hansen

Fra : Birgit og Kurt

Dato : 21-07-06 17:02