billeder
Fra : Søndergaard

Dato : 18-07-06 20:14

faldt lige over denne side.. det er godt nok nogle flotte akvarier der
er billeder af derinde: http://www.aquariumdesigngroup.com

Søndergaard

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 18-07-06 21:02

Søndergaard skrev:

> faldt lige over denne side.. det er godt nok nogle flotte
> akvarier der er billeder af derinde:
> http://www.aquariumdesigngroup.com

Ja, hold da helt k*** mand! Så sidder man jo ligefrem og fortryder,
at man lige har solgt sit akvarium!

Nå, men tak for linket i hvert tilfælde :)

--
Hilsen
Madsen

Fra : Ole Vandborg

Dato : 18-07-06 21:43

Thomas G. Madsen wrote:

> Ja, hold da helt k*** mand! Så sidder man jo ligefrem og fortryder,
> at man lige har solgt sit akvarium!

Hver sin smag - På den hjemmeside er der under 10 akvarier
(ferksvand...) jeg vil have stående i min stue...

/Ole

Fra : Frandsen

Dato : 19-07-06 12:34

"Søndergaard" <bla@bla.dk> skrev i en meddelelse
> faldt lige over denne side.. det er godt nok nogle flotte akvarier der
> er billeder af derinde: http://www.aquariumdesigngroup.com

Nja, jeg vil give dig ret i, at det er nogle flotte "professionelle" klare
skarpe billeder.

Men imponatoreffekten er nok de flotte stuer/værelser (hvis man kan lide
det), og så tror jeg, at akvarierne alle er helt nyetablerede. De ser
"klinisk rene" ud. Der er ingen alger, slam, skidt, plantedele eller noget.

Se på billed 31. Det akvarie er sat op foran vinduerne! Akvarium og sollys
er en dårlig combo

Men ellers kan jeg godt lide nogle af akvariemøblerne.

Fra : J. Jørgensen

Dato : 19-07-06 18:05

"Søndergaard" <bla@bla.dk> skrev i en meddelelse
> faldt lige over denne side.. det er godt nok nogle flotte akvarier der er
> [...]

Hej Søndergaard

Vi kan godt blive enige om at mange af dem er flotte.
Det er tydeligtvis udstillings akvarier, og de fleste vil ikke kunne fungere
dagligt i praksis.
De største fejl er jo nok de forskellige placeringer ved eller i nærheden af
vinduespartier samt placeringer, der gør daglig vedligeholdelse nærmest
umuligt.
Det er både opbygning og placering i rummene, der er helt kuk i, men flotte
er de - det kan så være tvivlsomt, hvad sådan en serie overhovedet kan
bruges til.
Jeg kan i værste fald være falske forventninger til potiencielle
nybegyndere.

Er der ikke andre "gamle" akvariefolk der vil kommentere dette?

Hilsen
Jørgen