Hyttefad
Fra : Preben Andersen

Dato : 18-07-06 17:09

Nogen der ved, om man kan købe et mindre hyttefad, eller som kender en
"opskrift". Det skal ikke være ret stort, da det kun skal bruges til ål.
--
Venlig hilsen
Preben

Fra : Mogens Dyhre Hansen

Dato : 19-07-06 05:58

"Preben Andersen" <pranSLETDETTE@privat.dk> wrote in message
> Nogen der ved, om man kan købe et mindre hyttefad, eller som kender en
> "opskrift". Det skal ikke være ret stort, da det kun skal bruges til ål.

Find en gamle tromle fra en vaskemaskine, den er rustfri. lav et låg af en
vandfast plade eller hvad du nu kan finde og sæt et par hængsler på og en
lås!

mvh. Mogens
--
Find med Svend-bent - http://www.svend-bent.dk/
MSM Scan - http://www.svend-bent.dk/msm/

Fra : Gunnar Holm

Dato : 01-08-06 22:26

Hej Preben.

Prøv linket www.daconet.dk , de sælger nogle fine glasfiberhyttefade..
Ellers kan jeg fortælle dig, at jeg selv har lavet et udmærket hyttefad af
en firkantet murerbalje af dem man kan købe for billige penge i et
byggemarked. Jeg lavede et trælåg eller overflade, om du vil, på toppen af
baljen og boltede den på med en hel række rustfrie bræddebolte hele vejen
rundt, der efter borede jeg en masse huller i baljen og vips, så havde jeg
et ganske udmærket hyttefad.

Jeg kan sende dig et billede af det hvis du vil.

Mvh.
Gunnar.

Hent en gratis SPAMfighter her.