Skrubber i Limfjorden
Fra : Kent Hald

Dato : 14-07-06 21:58

Hej alle,

Er den nogen, der ved hvordan det står til med
skrubberne i Limfjorden.

Mine egne erfaringer i år er alarmerende dårlige.
Vi har prøvet 4 gange uden een eneste skrubbe.
Det har godt nok været med Gulp, men det skulle
efter sigende også virke.

Alle meldinger modtages med stor taknemmelighed.

MVH

KH

Fra : Kåre

Dato : 20-07-06 13:14

> [...]
> Det har godt nok været med Gulp, men det skulle
> efter sigende også virke.
>
> Alle meldinger modtages med stor taknemmelighed.

Jeg var i sidste uge en lille tur på molen i Fredereikshavn. Det er jo godt
nok ikke rigtig Limfjorden, men alligevel.
Jeg fik 3 pæne skrubber på to timers fiskeri. Ikke imponerende men udmærket
til mig.

Jeg fiskede een krog med Gulp, og een med børsteorm. Alle tre bed på
børsteormen.
Jeg havde en stang ude med Gulp, som fiskede passivt. Intet...

Jeg har godt nok ogsp læst at Gulp skulle være ligesågodt som naturlig agn,
men jeg har nu både prøvet Gulp og andre af Berkley's kunstige agn til både
saltvand og ferskvand. Jeg har endnu aldrig haft den mindste lille fisk på
de kunstige...

Så prøv næste tur med børsteorm!

Kåre

Fra : Kent Hald

Dato : 22-07-06 00:38

.

> [...]
både
> saltvand og ferskvand. Jeg har endnu aldrig haft den mindste lille fisk på

Tak for svaret,

Min søn og jeg var i Hanstholm i går fra godt middag til midnat.

Det var i båden. Vi fik 12 makreller og en snes pæne rødspætter.
Så middagen stod i dag.på stegte rødspætter, nye kartofler og
persillesovs.

UUMM Fantastisk frisk fisk.

Venlig hilsen,

Kent