Konvertering af gps-filer
Fra : 7c

Dato : 13-07-06 08:49

Jeg regner med at få fingrene i nogle gps-positioner imorgen fra en proff.
kutter og jeg har fået at vide, at det er Sodena-udstyr (har aldrig hørt om
det før).
Jeg bruger selv simrad på min båd og vil høre om nogen her kender et program
der kan konverterer filerne fra Sodena til Simrad?

Vh.
Søren

Fra : Michael Oldhøj

Dato : 19-07-06 07:14

7c skrev den 13-07-2006:
> [...]
> Jeg bruger selv simrad på min båd og vil høre om nogen her kender et program
> der kan konverterer filerne fra Sodena til Simrad?

Hej
Prøv at spørge i dk.teknik.sattellit.navigation der ved de nok
mere om det emne

Mhv Michael