Vejle - Hvor køber man orme?
Fra : Allan J

Dato : 05-07-06 09:20

Hej,

Er der nogle her der fisker i Vejle Havn? Kunne godt tænke mig at høre:

1. Hvor køber man orme?
2. Hvad fisker man normalt med i en havn?
3. Nogen der ved om man kan fiske fra kyst i vejle Fjord med ganske alm.
fiskestang?

Håber på nogle svar:)

MVH. Allan

Fra : Ukendt

Dato : 05-07-06 10:01

"Allan J" <linSPAMux@smSoPeAlMfen.dk> wrote in message

> Er der nogle her der fisker i Vejle Havn? Kunne godt tænke mig at høre:
>
> 1. Hvor køber man orme?

Tjek http://www.agnsiden.dk/

/Alex

Fra : Michael Oldhøj

Dato : 06-07-06 07:24

Allan J kom med denne ide:

Eller Her http://www.agn.computerbasen.dk/

Fra : kalle

Dato : 06-07-06 08:01

Allan J skrev:

> [...]
> 2. Hvad fisker man normalt med i en havn?
> 3. Nogen der ved om man kan fiske fra kyst i vejle Fjord med ganske alm.

Eller her : Orm Danmark

http://home24.inet.tele.dk/kalle/