Cykel kort online?
Fra : Kasper Bøggild

Dato : 02-07-06 15:14

Hej Alle.

Jeg står og skal på cykelferie i det midtjyske område. Er der nogen der
kender til et godt online sted hvor jeg kan printe velegnede kort ud fra?
Har prøvet dgs og krak, men synes ikke de har så mange af de små veje med.

mvh
Tove Bøggild

Fra : BA

Dato : 02-07-06 15:22

Hej

Prøv denne her http://www.iform.dk/polopoly.jsp?d=1756&a=10447

Den er godt nok til at planlægge løberuter på, men I kan jo "løbe" meget
langt.
Den er rigtig god.
--
Venlig hilsen
BA

OBS: Ved direkte henvendelse, skal du fjerne dyret fra min emailadresse.....

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 02-07-06 19:44

Kasper Bøggild wrote:
> [...]
> der kender til et godt online sted hvor jeg kan printe velegnede kort
> ud fra? Har prøvet dgs og krak, men synes ikke de har så mange af de

Kortene koster ikke meget i en boghandel og så er de til at styre :)

Jeg vil gerne slå et slag for Viborg :)

Dollerup Bakker, Mønsted kalkgruber, Daugbjerg miner, Verdenskortet i
Kjellerup, Hjerl Hede ...

--
Per, Esbjerg

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 02-07-06 20:59

"Kasper Bøggild" <jun06@mail.dk> wrote in

> [...]
> der kender til et godt online sted hvor jeg kan printe velegnede kort
> ud fra? Har prøvet dgs og krak, men synes ikke de har så mange af de

Jeg tror du skal regne med at betale for den type kort du har brug for.

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 02-07-06 22:37

"Kasper Bøggild" <jun06@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Har prøvet dgs og krak, men synes ikke de har så mange af de små veje med.

Det kommer jo nok lidt an på, hvor langt væk man vil se tingene fra.
Prøv evt. på
www.map24.dk

Kurt

Fra : Slaine

Dato : 03-07-06 19:56

prøv at kigge her, der kunne godt være et og andet

http://www.skovognatur.dk/Service/KortOgData/

Mvh

Martin

Fra : Carsten Dettmaring

Dato : 03-07-06 21:05

> [...]
> Har prøvet dgs og krak, men synes ikke de har så mange af de små veje med.

Måske kan du finde hjælp her:
http://www.trafikken.dk/wimpnews.asp?page=document&objno=92031

VH
/Carsten

Fra : Jan Bøgh

Dato : 04-07-06 09:23

Kasper Bøggild skrev i 44a7d48e$0$12650$edfadb0f@dread14.news.tele.dk
dette:
> [...]
> der kender til et godt online sted hvor jeg kan printe velegnede kort
> ud fra? Har prøvet dgs og krak, men synes ikke de har så mange af de

Det er vist ikke helt, hvad du efterspørger, men kender du:
http://www.trafikken.dk/wimpdoc.asp?page=document&objno=63203 ?

vh
Jan

--