Hvad fanges der lige nu i Hvide Sande ?
Fra : J. Jensen

Dato : 27-06-06 05:47

Hej

En kammerat og jeg skal på disse kanter de næste par dage, og så vil jeg da
lige høre om vi skal tage kystgrejet med. Hvad fanges der i øjeblikket i
Hvide Sande fra kyst/mole?

Vh Jesper

Fra : Peter Morthensen

Dato : 04-07-06 20:11

Fra : J. Jensen

Dato : 05-07-06 06:55

"Peter Morthensen" <morthensen@dlgtele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

Hej Peter

Mange tak for tipset.

Det lyder rigtig spændende, specielt da jeg aldrig har fanget makreller før.

Vh Jesper