lidt hjælp til begynder i lindenborg å...
Fra : jacob johansen

Dato : 26-06-06 17:30

Hej Ng.

Jeg håber at det sidder et par stykker som vil hjælpe mig med lidt tips og
triks til lindenborg å da jeg lige er blevet meldt ind i Nordjysk
lystfiskeriforening af 1917.

Evt. flue- typer, str, farver. steder hvor der "burde" være godt, osv osv...
forsæt selv.

Jeg sætter pris på al den hjælp jeg kan "tilrage" mig

MVH
Jacob ( nybegynder) johansen

Fra : kalle

Dato : 26-06-06 17:58

Mon ikke din nye forening har svarene på dine spørgsmål ??? når de
nu har fiskevandet.

Fra : Madsen

Dato : 27-06-06 09:22

jacob johansen wrote:
> [...]
> osv... forsæt selv.
>
> Jeg sætter pris på al den hjælp jeg kan "tilrage" mig

Du kan på deres hjemmeside finde en del oplysninger blandandet deres blad
NL-fiskeren, der er også "mødere" ved broerne som regel inden det bliver
mørkt.
http://www.nl1917.dk/
--
Hilsen Madsen