kan man trække udgifter fra en retssag fra
Fra : Gustav Bernzer Kern

Dato : 23-06-06 18:46

Jeg har kørt en sag mod min tidligere arbejdsplads og vandt den. Det kostede
mig en hel del penge i sagsomkostninger,
mere end hvad den tidligere arbejdplads skulle betale.
Disse sagsomkostninger har jeg fået at vide jeg kan trække fra.

Nu syntes jeg det var rimeligt at min fagforening havde kørt sagen mod min
tidligere arbejdsplads
det ville de ikke så dem lagde jeg sag an imod, med krav om betaling af de
udgifter jeg havde haft
denne sag tabte jeg og mit spørgsmål lyder. kan jeg trække disse udgifter
fra ?

har også postet dette i dk.penge da jeg pt ikke kunne finde et egnet sted