Server med via eden
Fra : Thomas Jansson

Dato : 22-06-06 14:47

Jeg skal have lavet en server, som kun skal bruges til fil og print deling.
Kravene er ret lave og maskinen komme når den er færdig til at kører linux.

Jeg ville meget gerne hører om i har nogen erfaringer med via eden bundkort
eller andre aspekter jeg skal tænke på når jeg sætter den sammen. Kender i
nogen kabinetter der kan til mini-itx der kan bruges til 2 harddiske? Nogen
steder der gode forhandlere af mini-itx udstyr? Extra ordinært lydløse
harddiske?

Jeg skal have fundet:
* bundkort, som skal være af via eden typen
* kabinet med passiv kølet strømforsyning og plads til 2 harddiske
* 2 x Støgsvag harddisk
* en 512 blok ram.

--
Kind regards / Venlig hilsen