Rensning af 'bjerg' i akvariet ?
Fra : Hagman

Dato : 20-06-06 14:26

Hej Genier.

Jeg har dette "Back to Nature"-bjerg i mit akvarie, som normalt er brunt,
men nu er det efterhånden blevet sort.

Jeg har prøvet at tage det op, og rense det med en svamp, men det hjalp
ikke.

Er der et godt tip til det ?

Takker på forhånd.

Fra : Hagman

Dato : 18-07-06 20:50

Slet ingen som kan hjælpe ?

Fra : Bainz

Dato : 18-07-06 23:17

prøv at rense det med noget alge middel og skyl meget grundig inden du
sætter det tilbage. Er modsatander af det men mit eneste bud på det.
Kemikalier høre jo ikke hjemme i et akvarium

Fra : Jesper Laursen

Dato : 30-07-06 03:03

Hej !

Smid bjerget et par dage i fryseren
og så skrub det med en stiv børste under rindende vand,
så skal du bare se løjer

Jesper