Biograf I Hedehusene
Fra : egon

Dato : 19-06-06 08:58

Min havde en frisørsalon i en sideforretning til Hedehusene Bio
omkring 1930. I dag er biografen omdannet til en Matas forretning og
ligger på Hovedgade. Det er ikke lykkedes mig at finde foto eller
andre oplysninger om biografen og forretningerne på det tidspunkt.
Er der nogen der evt. kan hjælpe med et eller andet.

Egon

Fra : Annie & Niels

Dato : 19-06-06 16:56

Har du prøvet at søge gamle lokalaviser eller aviser fra Roskilde Dagblad,
Roskilde Tidende eller lign. Der må være nogle annoncer etc.
Måske på lokalhistorisk Museum i Taastrup??

Niels

Fra : egon

Dato : 19-06-06 17:25

Annie & Niels skrev:

> Har du prøvet at søge gamle lokalaviser eller aviser fra Roskilde Dagblad,
> Roskilde Tidende eller lign. Der må være nogle annoncer etc.
> Måske på lokalhistorisk Museum i Taastrup??
>
> Niels

Har prøvet, Tåstrup Lokal arkiv har ikke noget og aviserne er der kun
annoncer for film i biografen.
Egon