Nogen der har gode links til at komme i ga~
Fra : Fidolinux.dk

Dato : 18-06-06 00:46

Helt specefikt er det til 89c420.
Hardwaren har jeg helt styr på (se evt.
http://fidolinux.dk/elek/rev1/rev1.php )

Jeg mangler noget kom igang med C, gerne med små eksempler og lign.

Nogen der har nogle gode links ?
Har googlet en del, men ikke rigtig fundet noget brugbart :/

Mvh Stefan

Fra : Henrik [6650]

Dato : 18-06-06 19:10

"Fidolinux.dk" <fidolinux@FJERNMIGfidolinux.dk> wrote in message
> [...]
> http://fidolinux.dk/elek/rev1/rev1.php )
>
> Jeg mangler noget kom igang med C, gerne med små eksempler og lign.

Check www.8052.com som er en meget aktiv og supergod side for folk der
fedter med 8051. Der er masser af kodeeksempler i både C og assembler.

Du kan også checke www.keil.com som og har mange gode app notes og kode
eksempler. Koden er naturligvis skrevet specifikt til deres compilersuite,
men du kan sagtens omskrive.

Mvh
Henrik

Fra : VIP

Dato : 18-06-06 22:28

"Fidolinux.dk" <fidolinux@FJERNMIGfidolinux.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Nogen der har nogle gode links ?
> Har googlet en del, men ikke rigtig fundet noget brugbart :/

har du set "10 week C course for 8051.pdf" ?

--
Venlig hilsen

Viggo

Fra : Fidolinux.dk

Dato : 18-06-06 23:22

> har du set "10 week C course for 8051.pdf" ?

Yepper ;)