Flash 8 bible vs Flash 8 Actionscript bibl~
Fra : Martin Helbo

Dato : 14-06-06 12:13

har endelig taget mig sammen til, at lære det der Flash på en ordentlig
måde, så jeg ikke shopper rundt på nettet hele tiden for at finde tutorials.

Har derfor kig på disse to bøger:
http://www.amazon.co.uk/exec/obidos/ASIN/0471746762/ref=ord_cart_shr/026-1549600-6806045?%5Fencoding=UTF8
http://www.amazon.co.uk/exec/obidos/ASIN/047177197X/ref=ord_cart_shr/026-1549600-6806045?%5Fencoding=UTF8

Overlapper de hinanden, eller er det en fordel med dem begge to?
Det er især actionscript jeg skal have lært.

Mvh
Martin Helbo

Fra : Claus U

Dato : 15-06-06 19:25

Martin Helbo skrev:

> [...]
>
> Overlapper de hinanden, eller er det en fordel med dem begge to?
> Det er især actionscript jeg skal have lært.

Jeg har flere gange brugt bibliotek.dk for at få et kig på udvalget og
se en eventuel bog igennem før køb. Jeg kunne dog ikke lige finde de to
du kigger på.

Du kan også købe edb bøger gennem <http://universitetsbogladen.dk> eller
<http://www.globe.dk>

http://makeashorterlink.com/?P2872284D
http://makeashorterlink.com/?H2975184D

Hvis du altså hellere vil købe gennem en dansk importør.

Selv har jeg købt <http://makeashorterlink.com/?J3C72384D> som jeg
bruger som opslagsværk. Bogen er på 840 sider og omhandler næsten alt
hvad der er værd at vide om flash - dog ikke altid lige meget i dybten.
--
Claus U --- www.cykeltyven.dk