Torsk omkring Hven?
Fra : Nikolaj M

Dato : 13-06-06 20:43

Hej NG

Jeg var ude idag i håb om at kunne tage lidt torsk omkring hven - jeg
fiskede ved "stenrevet" nord-øst for Hven samt området udfor
campingpladsen hvor der er 43m ifølge GPSen(lidt øst for stenrevet) -
Men det blev en meget ringe fangst - kun nogle små torsk som slap med
skrækken :)

Regner med at prøve igen senere på ugen er der nogle der kender nogle
gode pladser? jeg har hørt om et større område syd-vest for Hven
hvor der er ca 8m og flad sandbund - siger det jer noget?

På forhånd tak for hjælpen

Nikolaj

Fra : Spang

Dato : 18-06-06 04:59

"Nikolaj M" <m@rquart.dk> skrev

>Regner med at prøve igen senere på ugen er der nogle der kender nogle
>gode pladser? jeg har hørt om et større område syd-vest for Hven
>hvor der er ca 8m og flad sandbund - siger det jer noget?

Tror du tænker på "Disken".

Den ligger dog Nord-Vest for Hveen. Den strækker sig
mellem den nordlige spids af Hveen og Kronborg.

Gå efter skråningerne

Se evt. fiskeavisen, september 2005, her er alle kendte
og gode fiskesteder i Øresund noteret.

Spang