KAN IKKE SE FLASH I IE BROWSER
Fra : carsten nielsen

Dato : 09-06-06 16:24

jEG HAR LAVET FLASHHJEMMESIDER I MASSEVIS...MEN.
Jeg kan lide pludselig ikke se mine hjemmesider mere.???

I firefox går det godt,men der er ingen lyd.. ??

Man fatter jo ikke en skid..eller hvad..

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Nørd

Dato : 10-06-06 23:33

"carsten nielsen" <carsten1970nielsen@jubii.dk> skrev i en meddelelse news:44899278$0$15787$14726298@news.sunsite.dk...
> jEG HAR LAVET FLASHHJEMMESIDER I MASSEVIS...MEN.
> Jeg kan lide pludselig ikke se mine hjemmesider mere.???
>
> I firefox går det godt,men der er ingen lyd.. ??
>
> Man fatter jo ikke en skid..eller hvad..

Jeg vil tro det er din firewall software der blogger.

Nord

Fra : Lars Gregersen

Dato : 15-06-06 19:05

....Jo ellers måske den efterhånden gamle nyhed!!!...Internet explore
understøtter ikke længere objekt tagget som activeXobjekt...så det skal
implementeres via Javascript. Der er masser af eksempeler på nettet...

Se Flashforum her:
http://www.flashforum.dk/forum/viewtopic.php?p=4407#4407&sid=23b7c0c35f1e45f5910490fa71423fef

Lars