"apply active content update"
Fra : Martin Jensen

Dato : 29-05-06 14:37

Ok nu troede jeg lige jeg havde fået det til at virke!!!

Når jeg tjekker min side: www.skoleferier.dk på min egen computer funker det
perfekt, men når jeg tester den på andre computere, får jeg denne windows
meddelelse:
"this page requires ac_RunActiveContent.js. In flash, run "apply active
content update" In the Commands menu to copy AC_ RunActiveContent.js to the
html output folder" og jeg kan ikke se min flash top.

Får I også den meddelelse?...Men det har jeg jo gjort det...det gjorde jeg
for lang tid siden, og så kom det til at virke på min egen comp. Nogen der
kan hjælpe mig med hvorfor denne meddelelse kommer på andres computere?

VH

Martin - jeg er ved at gå amok over den sikkerhedsopdatering...det er
simpelthen for træls at man skal det bøvl igennem hver gang man skal lave
flash animationer (med interaktion)...men det er der vel ikke noget at gøre
ved!!!

Fra : Martin Jensen

Dato : 29-05-06 14:57

> [...]
> simpelthen for træls at man skal det bøvl igennem hver gang man skal lave
> flash animationer (med interaktion)...men det er der vel ikke noget at

mens jeg sad og skrev det forrige indlæg/spørgsmål begyndte nogle ting så
småt at dæmre for mig. Noget med hvorfor virker den på min og ikke
andres...så er det jo tit noget med nogle links som peger forkerte steder
hen. Og ja ganske rigtigt, hvad jo egentlig er common sense, så pegede min
index fil på den mappe på min egen computer hvor jeg har loaded siden op
fra. Der ligger jo selvfølgelig også en AC_ RunActiveContent.js fil, som den
selvfølgelig har kunne bruge når jeg brugte min egen comp, men ikke andre.
Nu er linket rettet til min server og nu funker det...Sorry derude, også for
mit sure opstød omkring windows' sikkerhedsopdatering, men dog stadigvæk det
er lidt træls !

VH

Martin