Adobes active content problem
Fra : Martin Jensen

Dato : 21-05-06 19:27

Hej!

Jeg har kæmpet hel dagen med at prøve at undgår at man skal klikke på flash
movien for at aktivere den. Har jo godt fundet ud af grunden til dette er
en ny Windows opdatering, som også før skrevet her i denne nyhedsgrupper.
Nå men jeg ville gerne benytte mig af adobes plugin, da jeg så helt undgår
at skulle rode med koden.
http://www.adobe.com/cfusion/knowledgebase/index.cfm?id=7c29e252
Jeg har nu instaleret det og publiseret min flash movie, og lagt swf filen,
den nye genrerede html fil og AC_RunActiveContent.js op på min server, men
der er ingen forskel. Man skal stadigvæk aktivere flash movien før man kan
bruge den!?

Nogen der umiddelbart kan gennemskue hvad mit problem kan være?

Venlig hilsen
Martin

Fra : Alex Z

Dato : 22-05-06 01:29

Hej Martin.

Jeg fandt en lille film om det på cartoonsmart.
http://www.cartoonsmart.com/change_code.html

Den gør nogenlunde det samme og man behøver ikke at rode med koden.
Det man skal er at vælge template når man publicerer sin swf kode. Så gør
den det hele automatisk.
Han guider bare igennem koden manuelt inden man kommer til "the good stuff".
Da jeg fandt ud af hvor html'en til de templates skulle lægges, smed jeg da
også lige lidt java script ind i den, så jeg kan kalde vinduer i en vis
størrelse uden toolbar osv, så jeg slap fuldstændig for at spekulere på
html'en.

Men min virker ihvertfald.
Undskyld denne post ikke hjælper en disse.
hmm.. post9 adresse. Ikke mange man ser af dem, nu om stunder. :)

--
Venlig hilsen Alex.
Flash | Elementer | webdesign