Meddelelse ved åbning af site lavet med
Fra : Birger

Dato : 26-04-06 22:30

Hej NG!

Mon nogen kan forklare mig, hvorfor man, første gang man åbner en side
lavet i Flash, i nogle browsere (IE) får meddelelsen: Klik for at
aktivere og bruge dette objekt. Andre brugere, som også anvender IE
meddeler, ar de ikke får denne meddelelse. Alle adspurgte kører WIN XP.

Håber, nogen kan hjælpe.

På forhånd tak.

Hilsen

Birger

Fra : Benny Nissen

Dato : 26-04-06 22:42

Birger ramte sit keyboard den 26-04-2006 23:30 og fik dette ud af det:
> [...]
> aktivere og bruge dette objekt. Andre brugere, som også anvender IE
> meddeler, ar de ikke får denne meddelelse. Alle adspurgte kører WIN XP.

Skyldes nyeste sikkerhedsopdatering fra Microsoft.
De, som ikke oplever det, har ikke deres styresystem fuldt opdateret

--
Benny Nissen
Stop underskriftsindsamlinger: www.stop.underskrifter.dk

Fra : Birger

Dato : 27-04-06 22:06

Benny Nissen skrev:
> Birger ramte sit keyboard den 26-04-2006 23:30 og fik dette ud af det:

> Skyldes nyeste sikkerhedsopdatering fra Microsoft.
> De, som ikke oplever det, har ikke deres styresystem fuldt opdateret

Tak for info.

Hilsen
Birger

Fra : Alex Z

Dato : 16-05-06 17:48

Det kan jo også være at designeren har været så smart at omgå dette med et
lille java-script program :)
Læs mere her:
http://www.adobe.com/devnet/activecontent/articles/devletter.html
Så enten er der en smart computer, eller også er der en smart designer :)

--
Venlig hilsen Alex.
Flash | Elementer | webdesign