SWF-filstørrelse
Fra : Birger

Dato : 12-04-06 22:56

Hej NG!

Er der mon nogen, der ved, om der er en tommelfingerregel for, hvor stor
en SWF-fil må være, når den skal downloades på én gang - med en preloader?

Birger

Fra : Claus U

Dato : 13-04-06 05:15

Birger skrev:

> Er der mon nogen, der ved, om der er en tommelfingerregel for, hvor
> stor en SWF-fil må være, når den skal downloades på én gang - med en
> preloader?

Ikke hvad jeg ved af, den største swf-file jeg har lavet er på lidt over
2.4 mb og det er egentlig ikke ret meget.

Jeg vil mene, at det må være en afvejning af om det er værd at vente på.
F.eks. på en kunst side med massere af malerier - her er folk nok mere
villige til at vente på, at siden bliver loadet, end hvis det er på
gratisspil.dk med et døgnflue spil?
--
Claus U --- www.cykeltyven.dk

Fra : Alex Z

Dato : 16-05-06 18:54

Hej Birger.

Jeg ville sige at den var langt mindre. Men alt skal jo ses i kontekts.

Jeg prøver at holde mit omkring 300 kb med en preloader. Derefter henter jeg
de forskellige filer ind når de skal bruges. Sådan lidt ajax-agtigt, hvis du
kender det.
Men hvis du skal bruge en masse lyd og grafik for at få dit projekt på banen
skal du bruge den del mere.
Du skal bare være sikker på at det er værd at vente på :)

--
Venlig hilsen Alex.
Flash | Elementer | webdesign