loadmovie() med en variabel
Fra : jan kristensen

Dato : 01-04-06 09:02

hej

jeg vil gerne kunne loade en .swf fil som ligger på serveren

koden ser sådan ud:

on (release) {
pp = "test.swf"; her får pp tildelt 'test.swf'

loadMovie(pp,1); her skulle det så gerne loade, men gør det ikke

}

hvis jeg skriver navnet 'temp.swf' ind hvor der står 'pp' så virker det

kan nogen hjælpe

mange tak

mvh jan

ps (har prøvet i en uge)

Fra : N/A

Dato : 01-04-06 11:48

Fra : jan kristensen

Dato : 01-04-06 11:48

Nørd wrote:

> on (release) {
> loadMovie(http://www.her.dk);
>
> }
>
> Mvh. Nord

hej Nord

jeg har brug for at det skal være i en variabel, da
jeg skal bruge den samme function flere gange, men
skal skifte fil navn.

mvh jan

Fra : Claus U

Dato : 01-04-06 14:48

jan kristensen skrev:

> [...]
> ikke
> }
>

> hvis jeg skriver navnet 'temp.swf' ind hvor der står 'pp' så virker

Ahem - Hvad er "1" som du angiver som target? Hvis du ønsker at at loade
ind i et nyt level kan du bruge følgende:

on (release) {
pp = "ost.swf";
loadMovieNum(pp,1);}

For at fjerne filmen igen skal du bruge "unloadMovieNum(1);"

Hvis du ønsker filmen loadet til et target, skal du først lave en
"target" herefter kan du skrive følgende:

on (release) {
pp = "ost.swf";
loadMovie(pp,holder);}

og få hentet filmen. For at fjerne filmen igen skal du bruge
"unloadMovie(holder);"

Se eventuelt http://cykeltyven.dk/test/test.fla /swf
--
Claus U --- www.cykeltyven.dk