Hverdags historie 1: Dobbelt ups :-)
Fra : Kim2000

Dato : 07-06-06 21:13

I dag havde vi atletik min kvindelige kollega og jeg. Min kollega og jeg
bruger pausen og deres omklædningstid til at få stillet banerne op og når
derfor ikke selv at klæde om.

Alt går som det skal, ungerne sendes til bad og omklædning. Vi bliver enige
om at informere eleverne om hvad de mangler for at få deres atletikmærker
mens de klæder om.

Imidlertid har ungerne besluttet at bytte omklædningsrum. Drengene bader i
pigernes omklædningsrum og pigerne i drengenes omklædningsrum.

Resultatet er selvfølgelig til at forudse, når de ikke fortæller lærerene
det.

2 højlydte skrig senere går vi lærere i det rette omklædningsrum. Så'n ka
det gå.

mvh
Kim

Fra : Wilstrup

Dato : 08-06-06 14:19

"Kim2000" <kim2000@surfmail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> det.
>
> 2 højlydte skrig senere går vi lærere i det rette omklædningsrum. Så'n ka

Du oplever s'gu' nogle ting på den skole - hvad klassetrin var ovenstående i
øvrigt?
--
Wilstrup

Fra : Kim2000

Dato : 08-06-06 20:14

"Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse

> Du oplever s'gu' nogle ting på den skole - hvad klassetrin var ovenstående
> i øvrigt?

Jeg tror grunden til vi oplever nogle sjove ting er at vi gør meget ud af at
give ungerne frihed til at være børn og så få og enkle regler som
overhovedet muligt. Det var forresten med vores 5-6-7. klasse (valghold på
tværs af klasserne).

mvh
Kim