hvad er "Snäckskals-kross" eller "skjelsan~
Fra : Ukendt

Dato : 06-06-06 23:18

Hej!
Jeg ville lave nogle sten til mit akvarie (saltvands) og fandt en guide
omkring dette på svensk, der står at man skal blande cement og
"snäckskals-kross" sammen. Jeg aner ikke havd det er, ved godt af snäck er
svensk for en snegl, og det må være knuste sneglehuse eller noget. I norge
kalder de det "skjelsand", som igen antyder at det er knuste eller sand ud
af skal (sneglehus skal nok) Men hvad er det? og hvad hedder det på dansk og
hvor fan´ finder jeg det henne, for i byggemarkedet ser de bare underligt på
mig *GG*

Håber der er nogen inde for byggeri der ved hvad dette er eller kan være....

Fra : Ole Vandborg

Dato : 01-07-06 13:51

Smut på den lokale Korn&Foderstof (FOrhandler til alndmænd...).

De har det som skall af blåmuslinger o.l. Koster desuden ikke det vilde.

/Ole