Compaq Proliant 800 Server og USb
Fra : Peter

Dato : 01-06-06 00:29

Davs i gruppen

Er der nogen som helst mulighed for, at få et USB 2.0 PCI kort til at køre i
en Compaq 800 400MHz Server.
Så vidt jeg kan se og finde ud af, supporter bios ikke usb. Jeg kan i hvert
fald ikke finde det nogen steder i bios.
Kører med sidst nye version fra 2000.

PeterB

Fra : N_B_DK

Dato : 01-06-06 12:26

Peter wrote:
> [...]
> Så vidt jeg kan se og finde ud af, supporter bios ikke usb. Jeg kan i
> hvert fald ikke finde det nogen steder i bios.

BIOS har intet at gøre med hvad du sætter i af kort, men du vil ikke få USB
native support, det er først når du kommer ind i dit i OS du vil have USB
understøttelse.

--
MVH.
N_B_DK