Halvautomat sælges
Fra : Lasse

Dato : 29-05-06 22:19

Franchi 500 1/4 Borring, Flot og velholdt, God all round bøsse. Svigter
aldrig på jagt, men dog til lerdueskydning med de billige let ladet
patroner kan den godt finde på ikke at smide patronen ud, pga for lidt tryk.
Der bruger jeg haglstørrelse 9, og så er det problem løst.Måske fordi der er
mere krudt i. Kan ses Nær 7400 Herning . Sendes ikke, da jeg vil se gyldigt
jagttegn ved salg .. pris idé : 2200kr

--

M.V.H. Lasse
mobil: 22 63 44 53

Fra : Lasse

Dato : 02-06-06 13:25

Nyt : Prisen er vidst lidt for høj har jeg ladet mig fortælle Hvad med
1100 kr ??? Eller bud ønskes ..