Huslejestigning i procent
Fra : Cifly

Dato : 22-05-06 13:10

Hej NG

Hvordan beregner jeg, hvor meget en huslejestigning er i procent?

Vh Cifly

Fra : Jon Bendtsen

Dato : 22-05-06 16:24

Cifly wrote:
> Hej NG
>
> Hvordan beregner jeg, hvor meget en huslejestigning er i procent?

først vælger du at sætte gammel pris til 100%

Gammel husleje   12345,00
Ny husleje:   15431,25
------------------------
Forskel:    3086,25

Forskellen i % er så 100 gange forskellen delt med gammel husleje

100 * (3086,25 / 12345) = 25%

(parantesen er teknisk set lige meget)

JonB

Fra : Cifly

Dato : 23-05-06 14:35

Jon Bendtsen wrote:

> [...]
> Forskel: 3086,25
>
> Forskellen i % er så 100 gange forskellen delt med gammel husleje

Tak