Kaffemølle A.Jørgensen og Ideal skive
Fra : Johnny

Dato : 17-05-06 00:12

Skulle der være nogen der ligger inde med oplysninger om
Firmaet A.Jørgensen Jagtvej 157 i københavn. firmaet lavet kaffemøller .
Alle oplysninger om firmaet eller underleverandører har intresse, firmaet
lukke omkring 1975
Alle oplysninger om firmaet IDEAL skive der også har lave kaffemøller har
intresse.
Hilsen Johnny
johnny@gvdnet.dk

Fra : Svend-Erik Lindberg

Dato : 17-05-06 13:43

"Johnny" <Feldtsing@home2.gvdnet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> lukke omkring 1975
> Alle oplysninger om firmaet IDEAL skive der også har lave kaffemøller har

I KRAK's Industri- og Handelskalender fra 1967 findes intet firma ved navn
A. Jørgensen på Jagtvej 157.
Til gengæld er der under rubrikken "Kaffemøller"anført et firma i
Albertslund, der hedder A. Jørgensen & Co. Adressen er Godthåb, Albertslund.
(Godthåb var, så vidt jeg ved, en ejendom for enden af Roholmsvej.
Ejendommen er sikkert revet ned i dag). Der også en lille reklameannonce
for firmaet i KRAK, som lyder:
AJCO
Anvendes over hele jorden
AJCO-LAGERMØLLER
Kapacitet indtil 1200 kg/timen
AJCO-MONTREMØLLER
Ajcosan & Ajcomat
AJCO-DISKMØLLER
50 XT - M 45 - M 65 etc.

Firmaet IDEAL står ikke i Industri- og Handelskalenderen.

Mvh
Svend-Erik

Fra : Johnny

Dato : 18-05-06 08:57

Tak Svend-Erik
Du skal ha mange tak for dit indlæg, det har være til stor hjælp
Nu skal jeg finde ud af hvornår den lukke.

Hilsen Johnny