Vestjyske Jernbaner
Fra : Jørgen Lehnemann

Dato : 08-05-06 16:43

Mon der hos jer skulle findes et eksemplar af Vestjyske Jernbaner af
Niels Jensen fra 1977.
Bogen beskriver de vestjyske jernbaner fra grænsen og nord på langs
vestkysten.
Er i så fald interesseret i at købe.

Med venliog hilsen

Jørgen Lehnemann

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 08-05-06 17:00

Jørgen Lehnemann (slet YY3H3) skrev:

> [...]
> af Niels Jensen fra 1977. Bogen beskriver de vestjyske jernbaner
> fra grænsen og nord på langs vestkysten. Er i så fald interesseret

Jeg plejer at låne den gratis på BIB, men du kan fx købe den
antikvarisk her (for 90 kr.):
http://www.akademisk-antikvariat.dk/katalog/168.htm

--
Herluf

Fra : Jørgen Lehnemann

Dato : 08-05-06 17:14

Herluf Holdt, 3140 <herlufholdtFJERN@privat.dk> skrev:

> [...]
jernbaner
interesseret

>Jeg plejer at låne den gratis på BIB, men du kan fx købe den

Tak for henvisningen.
Jeg har prøvet akademsik-antikavariat. Den er desværre udsolgt.

Hilsen

Jørgen

Så jeg vil gerne fortsætte min søgen her.