Rønnedevej i Haslev ?
Fra : Jan Vestergaard

Dato : 30-04-06 11:04

Hej !

Jeg er rendt ind i adressen "Rønnedevej, Haslev"

Det er der ikke noget, der hedder i vore dage - er der en, der
kender den ?

Den kan jo hedde noge andet i vore dage.

På forhånd tak !

Jan

Fra : andropov

Dato : 30-04-06 12:48

On Sun, 30 Apr 2006 12:04:21 +0200, "Jan Vestergaard"
<jan@jve.invalid> wrote:

> [...]
>
>Det er der ikke noget, der hedder i vore dage - er der en, der
>kender den ?
>
>Den kan jo hedde noge andet i vore dage.

Hvis man søger på krak dukker der en rønnedevej op 4 steder i Danmark.

Der er blandt andet en rønnedevej i Fakse som ligger ca. 16 km fra
Haslev.

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 30-04-06 14:25

andropov wrote:
> Der er blandt andet en rønnedevej i Fakse som ligger ca. 16 km
> fra
> Haslev.

Ja - den kender jeg - det er på den forkerte side af Rønnede, der
ligger mellem Haslev og Fakse.

Som nævnt findes den ikke i Haslev i vore dage - men jeg er stødt
på den omkring 1910 - og har en ide om, at det er en vej, der
hedder noget andet nu.

Jan