Hasmark Odense kummunes svagbørnskoloni
Fra : Ole Christiansen

Dato : 10-04-06 07:54

Er der nogen steder på nettet jeg kan finde oplysninger
om overnævnte koloni. Jeg var der, vistnok i 1958.
Hed det svagbørnskoloni, eller var det noget befolkningen kaldte det. ?

Venlig hilsen

Ole Christiansen

(bellisvej Odense)

Fra : Per Tolbøll

Dato : 10-04-06 09:18

> Er der nogen steder på nettet jeg kan finde oplysninger
> om overnævnte koloni. Jeg var der, vistnok i 1958.
> Hed det svagbørnskoloni, eller var det noget befolkningen kaldte det. ?

Du kan komme videre her (og det var en svagbørnskoloni - eller noget der
lignede):

http://www.odense.dk/Topmenu/By-Milj%C3%B8/Stadsarkivet/Om%20Odense/Institutioner%20og%20foreninger/Om%20foreningen%20Opad.aspx

/Per

Fra : Ole Christiansen

Dato : 10-04-06 09:35

"Per Tolbøll" <per.tolboll@kolibrinet.dk> skrev i en meddelelse

> Du kan komme videre her (og det var en svagbørnskoloni - eller noget der
> [...]

Mange tak for linket.

Ole