Kan du se spøgelser? ~
Fra : Søren M

Dato : 06-04-06 12:38

Hej gruppe,

En nær ven fortalte mig at personen kunne se spøgelser og jeg er nu
blevet nysgerrig på emnet, da jeg fik at vide at der gik en gammel mand
rundt i min lejlighed, jeg synes at det er lidt irriterende at jeg ikke
også kan se ham og vide om han står og kikker på mig i dette øjeblik.

Jeg kan ikke selv se spøgelser, men jeg kunne godt tænke mig at kunne se
dem, er det noget man kan oplære sig i og hvad gør man?

Hvis du kan se spøgelser, hvordan ser de så ud, det kunne være sjovt at
vide om dem der ser spøgelser ser det samme mm?

"Vennen" som jeg kender siger at de er papiragtige som pergament og at
de ikke gør noget i relation til os, dvs. ser og kikker på os, men de er
der bare.

"Vennen" jeg kender siger at det er spor af energi fra den tid personen
(spøgelset) var her, er der evt. andre meninger om dette?
Kan spøgelset fx. være ens skytsengel?

Kan man evt. få en præst eller andre til at komme og tale dem over på
den anden side så de ikke render rundt her?

Venlig hilsen
Søren M

Fra : Orange Blossom

Dato : 07-04-06 06:18

"Søren M" skrev i en meddelelse
> [...]
at
> vide om dem der ser spøgelser ser det samme mm?

¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

Hej Søren

Det er vist meget forskelligt, hvad folk ser, hvis de får de evner. Man
kan måske sige, hvis de får lukket op for de evner. Der er forskellige
måder, man kan træne eller arbejde med sig selv - så kan man måske være
heldig at få dem frem.

Men prøv at læse bogen "Ørnen og Rosen" af Rosemary Altea. Rosemary
skriver udførlligt om alt, hvad der sker i hendes liv, da hun i en meget
ung alder begynder at kunne se folk, personer fra fra en anden
dimension, eller folk, som andre i hvert fald ikke kunne se.

Bogen virker spændende som en roman, og det er samtidig en fornuftig og
klog måde hun fortæller på.

Den vil gøre dig klogere på, hvad nogen kommer ud for, hvis de får
lukket op for evnen til at se, den verden som flertallet ikke kan se.

Spørg efter den på biblioteket. Den er udgivet af Borgens forlag i 1997.

Held og Lykke med din søgen.

Orange Blossom.

Fra : Pedersen

Dato : 08-04-06 07:32

> Kan man evt. få en præst eller andre til at komme og tale dem over på
> den anden side så de ikke render rundt her?

http://www.siriusmedia.dk/

der kan du læse lidt om spøgelser, og finde en liste over folk der kan
hjælpe, der er selvfølgelig også andre der kan, men du skriver ikke noget om
hvor du kommer fra.

Morten Pedersen

Fra : Søren M

Dato : 11-04-06 23:29

"Pedersen" <reiki@privat.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> der kan du læse lidt om spøgelser, og finde en liste over folk der kan
> hjælpe, der er selvfølgelig også andre der kan, men du skriver ikke

Hej Morten Pedersen,

Jeg kommer fra København.

Mvh.
Søren

Fra : Peter Holmgren

Dato : 02-07-06 11:47

"Søren M" <momsendesignDELETELARGELETTERS@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Kan man evt. få en præst eller andre til at komme og tale dem over på
> den anden side så de ikke render rundt her?

Hvis du reelt kommer til at "se" spøgelser, så skal du også vide, at du er
kommet så langt ud i et selvbedrag, at det vil være nærmest umuligt at få
dig tilbage til normal tilstand igen. Er du klar over hvad det koster
samfundet at behandle folk som har ladet sig påvirke af newage dyrkelse? og
samtidig ved at udsætte dig selv for en mental vrangforestilling, og
efterfølgende skulle i behandling for det, tager du ressourcer væk fra dem,
som virkelig har behov for det og som ikke selv har haft valget.

Fra : Born Honkie

Dato : 10-08-06 05:20

"Peter Holmgren" <info@[theravada].dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> efterfølgende skulle i behandling for det, tager du ressourcer væk fra
> dem, som virkelig har behov for det og som ikke selv har haft valget.

kæft hvor er du dum at høre på...