at binde to liner sammen
Fra : will

Dato : 26-05-06 09:42

jeg har forsøgt at binde to liner sammen men når jeg strammer til
knækker snoren ,jeg har prøvet dobbelt uniknuden men uden held , er der
nogen der har nogle gode tips og ideer vil jeg være glad

mvh will

Fra : Hatting

Dato : 26-05-06 10:24

Nu er du 100% sikker på linen er ok ik`?
Jeg kender en svensk side hvor de vise stort set alle knuder. Håber det er
noget du kan bruge til noget.
http://www.rackelhanen.se/swe/knutsida.htm

Mvh

Søren

Fra : will

Dato : 26-05-06 11:26

linen er helt ny 0.30mm

----------------------------

Fra : Peter Schrøder

Dato : 26-05-06 11:43

"will" <wn@city.dk> skrev
> linen er helt ny 0.30mm

Prøv at fugte linen med lidt spyt inden du strammer knuden.
Friktionen kan blive så høj at varmen smelter linen.

Peter Schrøder

Fra : Hatting

Dato : 26-05-06 14:54

God ide.
Tror nu bare ikke knuden er rigtig, har lige lavet et par forsøg og jeg kan
ikke for en 0.30 lige til at springe ved at binde dem sammen.

Mvh

Søren