God P&T sø i nordjylland?
Fra : Jasper Norman Ahrens~

Dato : 25-05-06 22:17

Hej.

Jeg skal have den "bette" med på en fisketur med gode fangstmuligheder.

Kender nogen til en rigtig god sø i det nordjyske?

--
Mvh Jasper

e-mail: jasper@FJERNESahrensbach.dk
"FJERNES" skal, sjovt nok, slettes

Fra : Ole Sahl

Dato : 26-05-06 00:42

"Jasper Norman Ahrensbach" <ahrensbach@FJERNESpc.dk> skrev i en meddelelse
> Hej.
>
> Jeg skal have den "bette" med på en fisketur med gode fangstmuligheder.
>
> Kender nogen til en rigtig god sø i det nordjyske?

Er selv meget glad for Løkken fiskepark
se evt. mere her www.loekkenfiskepark.dk

Der er tre søer.
Nr. 1 = en stor rund sø
Nr. 2 = en stor oval sø med ø i midten
Nr. 3 = en ny ikke helt så stor rund sø som har lidt mindre fisk men som
skulle være god til børnene *S*

Sø nr 1 og 2 er i øvrigt forbundet sådan et det egentligt er en stor sø.

men se selv mere på deres hjemmeside.

Knæk og bræk
OleSahl

Fra : Kent Hald

Dato : 28-05-06 18:47

Hej,

Helt enig med Ole,
Løkken fiskepark kan absolut anbefales.
Jeg ender flere, som er glad for at fiske der.

Så du kan roligt prøve lykken i Løkken

Knæk og bræk

KH