bukkefoto
Fra : Peter T.

Dato : 18-05-06 12:23

Hej, så er der kommet nye bukkefotos på min side www.pulk.dk
send også et af din buk til : peter@pulk.dk

knæk og bræk
Peter

Fra : J S L

Dato : 19-05-06 12:32

"Peter T." <pulk@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
news:446c58f3$0$67262$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
> Hej, så er der kommet nye bukkefotos på min side www.pulk.dk
> send også et af din buk til : peter@pulk.dk
>
> knæk og bræk
> Peter

Hey P og alle i andre. :C)

Flotte fotos på din side. Tillykke til de heldige/dygtige jægere.

MEN det er sq da beskæmmende så mange der lader sig fotografere med en
riffel med lukket lås. Vi andre evt. tilstedeværende, kan ikke se om riflen
er skarpladt ej heller sikret. Ta lige og ta' jer sammen......

En lille sand historie som kunne være blevet meget farlig.....

En jagtkammerat skulle have en bekendt's riffel og udstyr med hjem, til
senere afhentning. Da han tager riflen uf af bagagerummet sidder låsen i og
min jagtkammerat registrerer det ikke før han står inde i gangen og skudet
går af ud gennem døren. Kuglen borer sig ned i jorden i forhaven, midt i et
villakvarter.

HALLO........hvor fa..... er vi så henne???

Knæk & Bræk resten af bukkejagten.. :C))

Mvh

JSL

Fra : Michael Nielsen

Dato : 19-05-06 19:31

> [...]
> midt i et villakvarter.
>
> HALLO........hvor fa..... er vi så henne???
>
> Knæk & Bræk resten af bukkejagten.. :C))

Ja Halloooo JLS, giv din kammi en af en stor kæp, så han kan mærke det......
Det er squ da det dummeste jeg har hørt, at få overdraget en riffel til
videre transport OG SÅ IKKE tjekke lås, kammer mv.
OG med hjem til senere afhentning: Nu havde han vel bæretilladelse til den,
ellers må han nemlig ikke transporterer og opbevarer den...VEL !!!

Michael

Fra : J S L

Dato : 20-05-06 20:13

"Michael Nielsen" <m.oestergaardSPAM@c.dk> skrev i en meddelelse

> OG med hjem til senere afhentning: Nu havde han vel bæretilladelse til
> den, ellers må han nemlig ikke transporterer og opbevarer den...VEL !!!
>
> Michael

Hej M

Jo, han har faktisk både opbevarings og bæretill. til riflen. Grunden til at
den skulle afhentes senere var at min kammerat, skulle på skydebanen og
træne.

JSL

Fra : Michael Nielsen

Dato : 21-05-06 16:31

> [...]
> at den skulle afhentes senere var at min kammerat, skulle på skydebanen og

Meeennn, overtag ALDRIG en riffel eller for den sags skyld en haglbøsse som
er lukket uden at tjekke kammeret, - for ens egen og andres sikkerhed, - og
med sikkerhed findes der IKKE noget kompromis, vel

Michael

Fra : J S L

Dato : 21-05-06 18:59

> [...]
> er lukket uden at tjekke kammeret, - for ens egen og andres sikkerhed, -
> og med sikkerhed findes der IKKE noget kompromis, vel

Hej!

Du har da så ganske ret.....

JSL