patron sætter sig på tværs
Fra : Peter T.

Dato : 30-04-06 07:42

Hej, i min Sako Finnbear 30-06 sætter patroner sig på tværs når den kommer
fra venstre side af magasinet, ingen probl. fra højre side ( klapmagasin )
har prøvet med en ny fjeder, hjalp ikke, bruger Lapua Mega, den laver samme
nummer med spidsskarp.Hvad skyldes probl.?

M.v.h
Peter Thygesen

Fra : Bjarne Aakerman

Dato : 03-05-06 20:30

Sansynligvis at du ikke får lagt din ammo helt tilbage i magasinet, en af
mine venner havde samme problem med sin sako 6,5 x 55. Problemet er meget
kendt i halv og hel auto rifler, derfor banker man lige magasinet mod
støvlen før man sætter det i.
MVH Bjarne Aa