dovne køter
Fra : Jørgen

Dato : 25-04-06 02:20

Det var manden der vækkede sin kone midt om natten:
- "skat, du skal med mig på jagt"

Konen:
- "det orker jeg altså ikke"

- "Okay, så får du 3 valg, tag med mig på jagt, gi mig et blowjob, eller lad
mig gi dig den i bagi"

Konen:
- "jamen så lad mig sutte den af på dig!"

Efter noget tid stopper hun med en dårlig smag i munden:
- "Hvorfor smager den af lort?"

Manden:
- "Hunden ville sgu heller ikke med på jagt."

Fra : JK

Dato : 28-04-06 14:09

On Tue, 25 Apr 2006 03:19:44 +0200, "Jørgen" <lauritsen@webspeed.dk>
wrote:

> [...]
>- "Hvorfor smager den af lort?"
>
>Manden:
>- "Hunden ville sgu heller ikke med på jagt."

Det hedder ikke bukkejagt for ingenting !

men hunden skal da ellers ikke med. Med mindre det er en
schweiss-hund.

mvh

John