slangebøsse
Fra : Jørgen

Dato : 23-04-06 23:26

må jeg bruge min slangebøsse til bukkejagten. den har dobbelt elastik.

Fra : Kito

Dato : 24-04-06 06:12

"Jørgen" <lauritsen@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> må jeg bruge min slangebøsse til bukkejagten. den har dobbelt elastik.

Du må meget gerne tage den med på bukkejagt, du må bare ikke skyde bukke med
den.>

vh
Poul

Fra : Buhl

Dato : 24-04-06 09:51

"Jørgen" <lauritsen@webspeed.dk> wrote in message
> må jeg bruge min slangebøsse til bukkejagten. den har dobbelt elastik.

Hvis den har centraltænding, riflet løb og E100>/= 800 joule skulle det vel
være OK ?? :)

Selv har jeg planer om at tage min nye dampkogte porre med i år på
premieren, den skal nok gøre det ligeså godt som det stykke slaskede
wienerbrød jeg nedlagde en guldbuk med sidste år.......

mvh.
Hans

Fra : Michael Nielsen

Dato : 24-04-06 16:56

"Jørgen" <lauritsen@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> må jeg bruge min slangebøsse til bukkejagten. den har dobbelt elastik.

NEJ Jøffe det må du ikke, men du må isætte den i din bil så du derved kommer
op på 2,5 Hk

Fra : DR.TooFast

Dato : 27-04-06 08:52

HVAD:!!! ... har du en slange der er bøsse.?????? jammen hvis du er så glad
for ham, så tag ham da med på bukkejagt.!

jr

Fra : DR.TooFast

Dato : 27-04-06 08:52

Fra : Lapua