Hmmmm
Fra : Michael Nielsen

Dato : 16-04-06 14:33

Gad vide om gruppen er afgået ved døden...........

Fra : Lars Bisgaard

Dato : 16-04-06 14:45

Gad vide om gruppen er afgået ved døden...........

Nej ikke helt, men hvis ikke man har et godt svar til dig, er der jo ingen
grund til at skrive noget, bare for at skrive.. ( og nu skete det så
aligevel :)

Mvh

Lars Bisgaard

Fra : Michael Nielsen

Dato : 16-04-06 15:04

"Lars Bisgaard" <lcbfjern@dettemail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Nej ikke helt, men hvis ikke man har et godt svar til dig, er der jo ingen
> grund til at skrive noget, bare for at skrive.. ( og nu skete det så

Nu var det jo ikke bare det.....men ingen indlæg i flere dage fra nogen som
helst....

Michael

Fra : Kito

Dato : 16-04-06 18:10

"Michael Nielsen" <m.oestergaardSPAM@c.dk> skrev i en meddelelse

> "Lars Bisgaard" <lcbfjern@dettemail.dk> skrev i en meddelelse

> Nu var det jo ikke bare det.....men ingen indlæg i flere dage fra nogen
> som helst....
>
> Michael

Vi lader op til bukkejagten.

vh
Poul>

Fra : Peder Porse

Dato : 16-04-06 20:45

Kito wrote:
> "Michael Nielsen" <m.oestergaardSPAM@c.dk> skrev i en meddelelse

> Vi lader op til bukkejagten.
>
> vh
> Poul>

Så sørg for at krudtet er tørt, der er lige nøjagtig en måned endnu...

Og hvis jeres jagtforening har noget riffeltræning så sørg for at komme
afsted.

Ry Jagtforening har skydning på banen ved Pankas i Funder på lørdag ..
Skulle den gamle riffelinstruktør hilse og sige.

Og folk fra andre foreninger må gerne skyde også..
pp

Fra : Michael Nielsen

Dato : 16-04-06 20:50

> Vi lader op til bukkejagten.
>
> vh
> Poul>

Jep, men derfor kan vi jo godt udveksle lidt viden osv.
Bukkejagten starter iøvrigt for mit vedkomne 11. maj i Polen )

Michael

Fra : Peder Porse

Dato : 16-04-06 21:39

Michael Nielsen wrote:

> Jep, men derfor kan vi jo godt udveksle lidt viden osv.
> Bukkejagten starter iøvrigt for mit vedkomne 11. maj i Polen )
>

> Michael

Jeg tar nu først den herhjemme og så Polen med sønnike i pinsen.
pp

Fra : Ulla & Peter

Dato : 17-04-06 08:15

min bukkejagt starter den 1 maj i tyskland

Fra : Peder Porse

Dato : 17-04-06 09:22

Ulla & Peter wrote:
> min bukkejagt starter den 1 maj i tyskland
> "Peder Porse" <ppSLETDETTE@pederporse.dk> skrev i en meddelelse

Jeg lider heldigvis ikke af misundelse..*SSS*
pp