chiclider sammen med blå haj?
Fra : Kent

Dato : 09-05-06 00:21

Hej..
Jeg er en lille blå haj til og gå i mit 70l. sammen med en lille gul alge
spiser.
Må jeg sætte dem over i mit 250l. med chiclider??

Mvh.
Kent

Fra : Kent

Dato : 09-05-06 00:27

Har også en blå hummer i mit 20l.

Fra : Daniel W Johansen

Dato : 10-05-06 15:44

Kent skrev:
> [...]
> spiser.
> Må jeg sætte dem over i mit 250l. med chiclider??

Hvad er en blå haj, har du evt. mulighed for at tage et billede og ligge
det op på up.peecee.dk?

Fra : Kent

Dato : 12-05-06 23:09

jow da, her har du nogle billeder af den...
http://peecee.dk/?id=38945
http://peecee.dk/?id=38946
http://peecee.dk/?id=38947

den har samme længde som mine chiclider, og er overhovedet ikk aggasiv..

Fra : Daniel W Johansen

Dato : 13-05-06 00:13

Puuha, nogle lidt uskarpe billeder.. men er der tale om denne her fisk?
http://www.stopfisken.dk/sider/paroon.htm

Fra : Kent

Dato : 14-05-06 20:18

Nej ikke så spids hale og mere alla stribe hen af siden..
Den du fandt ligner mere en dræber..

hvad med gul alge spiser??

Fra : Mikael

Dato : 15-05-06 09:30

Såvidt jeg kan se, så er det altså en pangasius malle som Daniel foreslog.
Hvorvidt det er en dræber... tja, den type maller er rovfisk i naturen,
ligesom så mange andre fisk. Men nogen haj er det nu ikke.
Så for at besvare dit spørgsmål, så kan det sagtens lade sig gøre at have
den til at gå sammen med dine cichlider, sålænge der ikke er for stor
størrelsesforskel. Man kan så diskutere det æstetiske i det, men det er jo
smag og behag.

>>> http://peecee.dk/?id=38946

Fra : Kent

Dato : 15-05-06 19:03

Hmm oki, jeg lader min "haj" blive i det lille akvarium..
Nok også bedst hvis jeg er så heldig og få unger engang..
Satte min sidste gule algie spiser ned til mine chiclider igår, og har lidt
svært ved og finde den nu...
Så den er nok desværre væk..

Fra : Kent

Dato : 15-05-06 19:04