København
Fra : Rolf

Dato : 05-05-06 19:29

Jeg skal til København med noen kinesere og har laget en liste over
mulige severdigheter nedenfor.

Kunne jeg bry dere med å komme med noen råd når det gjelder hva som
fungerer best, er mest interessant - eventuelt gi noen andre forslag?

Med vennlig hilsen Rolf

Visit to Danmark:

Sightseeing i 2.etg. buss (fra Rådhusplassen)

Strøget

Nationalmuseet, Frederiksholms Kanal 12, Tel.: 3313 4411

Amalienborg Slot

Canal Tours, Nettobådene eller Havnebussen/Vandbusser

The Little Mermaid

Tivoli

Glyptoteket

Statens Museum for Kunst, Sølvgade 48

Carlsberg Husbryggeri, Gamle Carlsberg Vej 11. Tirsdag - søndag kl.
10-16, kr. 40,-

Frihedsmusset, Churchillparken. Tlf: 3313 7714 (ti.-fr. 10-12 & 13-15)

Arbejdermuseet - Rømersgade 22, 1362 København K. Nørreport station.
Alle dager kl. 10-16. Tlf: (+45) 33 93 25 75

Christiania, Bådsmandsstræde 43

Kronborg slott, Helsingør

Day trip by car to Malmö in Sweden

Fra : Eliasen

Dato : 05-05-06 19:49

"Rolf" <rolf_oddNoSpam@hotmail.com> wrote in message
> Jeg skal til København med noen kinesere og har laget en liste over
> mulige severdigheter nedenfor.

Kommer bestemt an på hvor lang tid du vil bruge på en sightseeing-tur.

--
Eliasen

Fra : Rolf

Dato : 07-05-06 16:29

> Kommer bestemt an på hvor lang tid du vil bruge på en sightseeing-tur.

2-3 timer per dag over fire dager.

Mvh. Rolf