La Santa
Fra : JJ

Dato : 10-04-06 15:07

Hej

Vi er en gruppe på 7 der har planer om at tage til La Santa i uge 28 og 29.
Men det er svært at finde rejseselskaber der arrangerer ture derned. Når jeg
søger i google, kommer der kun amerikanske destinationer op, og Club La
Santa, men der er vel flere rejseselskaber der laver ture dertil?

Kom gerne med gode billige forslag.

Mvh

JJ

Fra : bj

Dato : 11-04-06 12:17

"JJ" <JJ@jj.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Når jeg søger i google, kommer der kun amerikanske destinationer op, og
> Club La Santa, men der er vel flere rejseselskaber der laver ture dertil?

måske du vil have mere held med dit sprøgsmål i dk.fritid.rejse

mvh.
bj

Fra : JJ

Dato : 13-04-06 15:44

"bj" <b_hoejgaard75@mail.dk> skrev i en meddelelse

> "JJ" <JJ@jj.com> skrev i en meddelelse

> måske du vil have mere held med dit sprøgsmål i dk.fritid.rejse
>
> mvh.
> bj

Tak, den gruppe kendte jeg ikke.

Mvh

JJ

Fra : Henning

Dato : 11-04-06 14:48

On Mon, 10 Apr 2006 16:07:25 +0200, "JJ" <JJ@jj.com> wrote:

> [...]
>søger i google, kommer der kun amerikanske destinationer op, og Club La
>Santa, men der er vel flere rejseselskaber der laver ture dertil?

Selv om du finder nogen (så vidt jeg husker er det Falke Lauridsen?)
kan jeg informere dig om at der er udsolgt for længe, længe siden...

Fra : JJ

Dato : 13-04-06 15:44

> Selv om du finder nogen (så vidt jeg husker er det Falke Lauridsen?)
> kan jeg informere dig om at der er udsolgt for længe, længe siden...

Ok, vi finder p ånoget andet så.

Mvh

JJ