Vejledning søges
Fra : Louis

Dato : 08-04-06 12:39

Hej,

Jeg har en gammel pc, som jeg har koblet på min router. Den fungerer som
printserver og filserver for husets andre pc'ere.

Jeg vil gerne om den kunne fungere som ftp-server. Har brug for at kunne
tilgå den andre steder fra. Jeg har også brug for at andre kan tilgå den
efter afgivelse af brugernavn+kodeord.

Hvilke krav stilles der til materiellet? - Jeg skal vel have en fast
IP-dresse?
Idet jeg aldrig har lavet noget i den retning før, så har jeg brug for en
vejledning, der forklarer alt fra bunden af. Kan I foreslå nogle hjemmesider
om emnet? (helst på dansk).

Louise

Fra : Frank Leegaard

Dato : 08-04-06 23:18

Hvilket operativsystem er der på den maskine du nu har kørende som
filserver?

/FL

Fra : Louis

Dato : 08-04-06 23:28

> Hvilket operativsystem er der på den maskine du nu har kørende som
> filserver?

XP

Fra : Kim Malmberg

Dato : 13-04-06 22:48

Hej
prøv at kikke mere på www.serverguider.dk
Der er en masse dokumentation+ video guider
mvh Kim