Hvad er det for en fugl?
Fra : Preben Vagn Knudsen

Dato : 29-04-06 13:58

Hej
Fundet denne unge neden for en stor fuglekasse. Hvad er det mon for en?
Musvåge?
Billedet lagt på dk.binaer

Preben v .Knudsen

Fra : Jens Mikkel Lausten

Dato : 29-04-06 17:15

Preben Vagn Knudsen wrote:
> Hej
> Fundet denne unge neden for en stor fuglekasse. Hvad er det
> mon for en? Musvåge?
> Billedet lagt på dk.binaer
Natugle

Mikkel

Fra : Preben Vagn Knudsen

Dato : 29-04-06 20:42

"Jens Mikkel Lausten" <mlausten@worldonline.dk> skrev i en meddelelse

> Natugle
>
> Mikkel

Mange tak.
Jeg kan høre at der er flere unger i kassen, håber at de når at bliver
flyvefærdige.

Preben

Fra : Max

Dato : 29-04-06 19:36

Hej Preben

> Fundet denne unge neden for en stor fuglekasse. Hvad er det mon for
> en? Musvåge?

Som andre siger er det en ugle, de bruger jo også at
yngle i fuglekasser, men jeg kom til at tænke på om
Musvågen også kan komme i tanke om at bruge
sådan en kasse ?

Mvh Max

Fra : Jens Mikkel Lausten

Dato : 29-04-06 20:05

Max wrote:
> [...]
> yngle i fuglekasser, men jeg kom til at tænke på om
> Musvågen også kan komme i tanke om at bruge

Nix, musvåger yngler kun i åbne reder.
Uglen er en Natugle.

Mikkel