Foder, Pragtsmerling
Fra : Palle

Dato : 01-04-06 14:02

Hej,

Mine pragtsmerlinger har ynglet. Har I nogle gode råd til hvilket foder jeg
skal give ungerne?

På forhånd tak

Palle

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 01-04-06 14:21

Palle wrote:
> Mine pragtsmerlinger har ynglet. Har I nogle gode råd til hvilket
> foder jeg skal give ungerne?
> På forhånd tak
> Palle

Inponerende

Ifølge dette link, som jeg fandt på Google skulle de ikke tidligere have
ynglet i fangenskab:

http://akva-net.hjem.myinternet.dk/botiamacracantha.htm

Jan

Fra : Bainz

Dato : 02-04-06 04:33

Hey gider du ikke fortæl os andre hvordan du gjorde det. Og smid da lige et
par billeder op.
På forhånd tak.

Fra : Palle

Dato : 02-04-06 07:32

Hej igen,

Det ser ud til, at man kun kan for dem til at yngle på denne ene dag om året

Palle

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 02-04-06 09:33

Palle wrote:
> Det ser ud til, at man kun kan for dem til at yngle på denne
> ene dag
> om året
> Palle

Måske

Jeg fandt også en anden hjemmeside - der stod at der var enkelte,
der havde fået unger af dem - men i alle tilfælde uden at gøre
noget for - de havde bare ynglet "helt tilfældigt" - så der var
ingen, der anede, hvad man skulle gøre, for at få dem til at
yngle

Mht foder, så er de jo ikke særlig kræsne - så bare find noget,
som de kan gabe over, så skal de nok æde det.

Jan

Fra : Camilla Rømer

Dato : 05-04-06 22:46

> [...]
> Hej igen,
>
> Det ser ud til, at man kun kan for dem til at yngle på denne ene dag om

Hehe den var raffi ;0)
Godt gået!

Fra : Palle

Dato : 06-04-06 20:34