Tikka / 308
Fra : Bilman

Dato : 28-03-06 12:16

Hej NG

Jeg har Tikka Riffel model M595/308 med 12 x zoom Tikka kikkert sigte. Har
kun skudt 4 skud (indskydning) så den er som helt ny. I hvilken NG kan jeg
annoncere denne til salg.
Ved godt at denne gruppe ikke er en salgsbørs, men kan ikke finde en rette
NG for salg til jægere. Håber at der er nogen der kan give et input.

PFT

Mvh
Bilman

Fra : Kito

Dato : 28-03-06 15:02

"Bilman" <bilman@fjern.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Ved godt at denne gruppe ikke er en salgsbørs, men kan ikke finde en rette
> NG for salg til jægere. Håber at der er nogen der kan give et input.

Prøv at gå ind under netnatur.dk
PS. hvorfor sælger du den?

vh
Poul>

Fra : Bilman

Dato : 28-03-06 20:12

Hej

Ja det er træls, men er pga sygdom. Har mit jagtgevær og bruger det kun til
lerdueskydning. Sidst jeg var på jagt er 5 år siden.

Mvh
Bilman

Fra : Martin Leong

Dato : 28-03-06 17:13

Bilman wrote:
> [...]
> Ved godt at denne gruppe ikke er en salgsbørs, men kan ikke finde en rette
> NG for salg til jægere. Håber at der er nogen der kan give et input.

Jeg er da sikker på, at der ikke er nogen her, der har noget imod, at du
sætter den til salg her?

Mvh
Martin Leong

Fra : Michael Nielsen

Dato : 28-03-06 18:04

> [...]
> Ved godt at denne gruppe ikke er en salgsbørs, men kan ikke finde en rette
> NG for salg til jægere. Håber at der er nogen der kan give et input.

Hvad koster dyret......uden kikkert ?

Michael

Fra : Bilman

Dato : 28-03-06 20:18

Hej Michael

Som skrevet er den som ny (er ny - ingen ridser el. lign da den jo aldrig
har været på jagt -:) ). Den koster vel i forretningerne ca 9.000,- kr.

Men giv et bud, bor i Jylland. Kan sende billeder af den på din mail. Skal
SPAM blot fjernes? Jeg er ikke så kvik kan du nok se. Kikkert følger med,
har ikke noget at bruge den til, men iøvrigt ganske fin.

Bilman

Fra : Michael Nielsen

Dato : 29-03-06 15:36

> [...]
> SPAM blot fjernes? Jeg er ikke så kvik kan du nok se. Kikkert følger med,
> har ikke noget at bruge den til, men iøvrigt ganske fin.

Ja fjern spam og send gerne billeder samt model år

Michael

Fra : Michael Nielsen

Dato : 01-04-06 11:24

Jeg venter stadig på billeder og prisen

Michael

Fra : Bilman

Dato : 05-04-06 10:34

Hej

Skal lige nuppe et par billeder eller 4 i jpg
Dataerne får du fra min riffeltilladelse.

Idag eller imorgen